ثبت شرکت

ثبت شرکت ، ثبت شرکتها ، ثبت شرکت ها ، ثبت برند

ثبت شرکت

ثبت شرکت ، ثبت شرکتها ، ثبت شرکت ها ، ثبت برند

ثبت شرکت در کیش

ثبت شرکت در کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری

ثبت شرکت در کیش

ثبت شرکت در کیش ،چرا در کیش شرکت را ثبت کنیم ؟

ازمناطق آزاد که می توان در آن شرکت ثبت کرد و از مزایای آن بهره مند شد ، منطقه آزاد کیش می باشد.

ثبت شرکت در کیش مزایای زیادی دارد مثل:

معافیت مالیاتی 15 ساله برای هر فعالیت اقتصادی

مالکیت خارجی %100

حمایت از سرمایه گذاری خارجی

معافیت گمرگی

ورود و خروج بدون ویزا برای اتباع خا رجی که شرکت ثبت کرده اند

خیلی راحت میتونی برای ثبت شرکتها به سایت ما مراجعه کنی


 مراحل ثبت شرکت در کیش


گرفتن دفترچه های ثبت شرکت در کیش از ثبت 24صادره از اداره ثبت شرکت ها و امضای صفحات مربوطه توسط کلیه اعضاء

– قبل از تکمیل دفترچه ها یکسری کپی از صفحه 1 تا صفحه 8 جهت چک نویس تهیه شود.

کامل بودن دفترچه ها پس از تأیید چک نویس

 تعیین نام

پرداخت هزینه های ثبتی به حساب سازمان منطقه آزاد کیش

تشکیل پرونده

مراجعه وکلای ثبت 24 به نمایندگی از متقاضی به شرکت سرمایه گذاری جهت دریافت قرارداد صندوق پستی (درصورت گرفتن صندوق پستی)

مراجعه وکیل موسسه ثبت 24 به مدیریت بازرگانی و گرفتن مجوز موقت فعالیت اقتصادی جهت ثبت شرکت

عرضه مجوز موقت به اداره ثبت شرکتها و دریافت آگهی تأسیس شرکت

در صورت قصد ثبت شرکت در کیش میتوانید به این صفحه مراجعه کنید


فعالیت های ارزی در منطقه آزاد کیش


  1. خرید و فروش کلیه ارزها در مقابل ریال یا سـایر ارزها و کلیه معاملات و نقل و انتقــالات ارزی در منطقــه آزاد کیـش توسط اشــخاص حقیقی و حقوقی آزاد است.
  2. نقل و انتقال کلیه ارزهای خارج از کشور به منطقه آزاد کیش به سایر مناطق آزاد کشـــور و خارج از کشور آزاد اســت. نقل و انتقــال ارز به هر شــکلی از منطقه آزاد به ســایر نقاط کشور و بالعکس تابع ضوابط و مقررات ارزی کشور خواهد بود.
  3. نــرخ خرید و فروش ارزها و همچنین تبدیل آنها به ریال در منطقه آزاد کیش بر اساس عرضه و تقاضا در بازار آزاد تعیین می گردد.
  4. معـاملات کلیه واحدهــای بانکی در منطقـــه به ریال ایرانی مشــمول مقررات قانون عملیــات بانکی بدون فایده خواهد بود. این بانک ها در معاملات ارزی خود مجاز به رعایـت رویه های بین المللی بانکی هستند.
  5. موسســات اعتبــاری، مجاز به افتتاح حســاب های قرض الحسـنه جاری و یا حســاب های دیگـر، به ریال و ارز که برداشـت از آنها با چک امکان پذیر است نمی باشند.
  6. واحدهای بانکی می توانند سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری را به تشخیص خود تعیین و بر اساس قراردادهای منعقده با سپرده گذاران، در فواصل زمانی معین پرداخت نمایند.
  7. معاملات ارزی واحدهای بانکی در منطقه آزاد کـیش تابع مقررات ارزی سایر نقاط کشور نبوده و کارمزد عملیات بانکی، نرخهای خرید و فروش ارز ،سود تسهیلات اعطایی، براسـاس شــرایط عرضه و تقاضا در بازار مربوطه و بطور آزادانه تعیین می شود.
  8. بانک ها و موسسات اعتباری مکلفند ضوابط مربوط به نسبت کفایـت سرمایه را که از طــرف بانک مرکزی و با توجه به معیارهای متداول بین المللی اعلام می گردد رعایت نمایند. واحدهـای بانکی برون مـرزی و واحدهایی که مجوز عملیــات ارزی دارند.

 

عملیات بیمه و بیمه اتکایی در منطقه آزاد کیش بوسیله موسساتی که به پیشنهاد سـازمان منطقه آزاد کـیش طبق مقررات این آییــن نامه از بیـمه مرکــزی ایران مجــوز دریافت داشته و به یکی از صورتهای زیر به ثبت برسند انجام خواهد شد:

  1. شرکت سهامی یا تعاونی بیمه ایرانی با مشارکت سهامداران حقیقی و حقوقی ایرانی یا خارجی که کلیه سهام آن با نام باشد.
  2. مؤسسه نمایندگی و یا کارگذاری بیمه. – تاسیس شعبه توسط مؤسســات بیمه با رعایت مقـررات این آیین نامه و ثبت در منطقه آزاد کیش بلامانع است. – اعطای نمایندگی بیمه به اشــخاص حقیقی با رعایت ضوابطی که به تصــویب شورای عالی بیمه می رسد امکان پذیر است. – فعالیت شعبه ها و نمایندگی های مؤسســات بیمه سـایر نقاط کشور در منطقه آزاد کــیش با رعایت مقــررات قانون تاســیس بیمه مرکـزی ایران و بیمه گری در چهارچوب این آیین نامه و سایر ضوابط حاکم بر مؤسسات مزبور بلامانع است. – مؤسســـاتی که در اجـــرای این آیین نامه اجــازه فعالیت در منطقه آزاد کــیش دریافت می نمایند مجاز به عرضه بیمه برای اشـخاص مقیم موضوعات و مواد بیمه موجود در ســایر نقاط کشـور و بیمه حمل و نقل کالای وارداتی به سـایر نقاط کشور که قـرارداد خرید آن درایران منعقد یا اعتبار اسنادی آن در ایران باز شده نمی باشند عملیات بیمه اتکایی از شمول حکم این ماده مستثنی است. – مؤسســـاتی که تنها اجـازه فعالیت بیمه ای مستقیم در منطقه آزاد کــیش را دارند نمیتوانند از مؤسسـات بیمه سایر نقاط کشور بطمه اتکایی قبول نمایند. – صــدور بیمــه نامه توســط مؤسسـات بیمه ای مناطــق آزاد برای آن دســته از موضوعات و موارد بیمه ای که از طرف مؤسسـات بیمه ای فعال در سایر نقاط کشور عرضه نمیشود از شمول این ماده مستثنی است و فهرست این قبیـل موضــوعات و موارد بیمه مجاز در ســایر نقاط کشـور برای مؤسسـات توســط بیمه مرکزی ایران حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این مقـررات تهیه و به سازمان ها اعلام می شود .

این مورد به صورت مجزا از اداره ثبت شرکت ها صورت میگرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.